A jó weboldal olyan, mint egy megbízható munkatárs, aki visszabeszélés nélkül, önállóan és profin végzi a munkáját

Azaz nagy mértékben automatizált, és több pénzt hoz, mint amennyit visz.

 

💸

A tiéd ilyen?

…vagy inkább ilyesmi?

Még mindig excel táblákban és papírokon kezeled a megrendeléseket…

tablazatok

…esetleg számos alkalmazottat is fizetsz, hogy eladják a terméked.

tablazatok

Ez mennyi felesleges idő és bérköltség?
Kiszámoltad már?

tablazatok

Nem is szólva arról, hogy mennyire átláthatatlanná tud válni egy ilyen rendszer, ami komolyan megnehezíti a marketingesek dolgát is. Hiszen számos helyről kell összevadászniuk az adatokat, pl. hogy melyik hirdetés volt hatékony, melyik nem, melyik terméket viszik, melyiket nem. És nem is biztos, hogy minden adat meglesz.

 

A bőséges bevétel meg olyan, mint a mesében: hol van, hol nincs.

Mi lehet erre megoldás?

Hát például egy jól felépített weboldal automatizált értékesítési rendszerrel (ami néhány termék értékesítésére alkalmas, nem webshop), amivel időt és pénzt takaríthatsz meg, mert:

Z

a teljes értékesítési folyamat automatizált, tehát nem kell plusz munkaerőt felvenni vagy átcsoportosítani a rendszer működtetéséhez

Z

a teljes körű marketing-automatizálási szoftver ingyenes (2 000 feliratkozó, illetve havi 400 e-mail elküldése után válik csak fizetőssé)

Z

a lehető legkevesebb emberi beavatkozással növelhető a konverzió

Z

eközben te akár szabadnapot is kivehetsz 🙂

Ez tuti, hogy milliókba kerül, nem?

Valóban, lehet annyit is fizetni érte, ha az ember egyedileg programoztatja le az egészet. De ha nincsenek erre millióid, akkor mondok egy lényegesen olcsóbb, de működő megoldást.

Egy profi céges weboldal, ami egy automatizált értékesítési rendszert is magában foglal, és amit webes szakember nélkül is könnyen menedzselhetsz…

…egy irodai dolgozó 1 havi brutto bérénél kevesebbe fog kerülni neked!

Érdekel?

Így működik

  1. A látogató megérkezik a logikusan felépített, jól átlátható weboldalra, ahol könnyen megtalálja, amire szüksége van.
  2. Kitölti a megrendelő űrlapot.
  3. A rendelés végösszegét kifizeti bank- vagy hitelkártyával.
  4. Megkapja e-mailben a visszaigazolást, és ha online terméket vett, akkor a letöltési linket és a számlát is.
  5. Ha pedig nem a kártyás fizetést választotta, hanem az átutalást, akkor kap egy e-mailt az automatikusan létrejött díjbekérővel. Ha a bankod az online számlázó által szolgáltatott autokassza bankjai között van (pl. szamlazz.hu: Budapest Bank, CIB, Magnet, K&H, OTP vagy UniCredit), akkor amint utalt az ügyfél, automatikusan létrejön a számla, és elküldésre kerül a levél az online termék letöltési linkjével és a számlával együtt.
  6. Bekerül az egyik legprofibb marketing- és értékesítési szoftver (Sales Autopilot), kifejezetten a te cégedre szabott, egyedi rendszerébe.
  7. Ha fizikai terméket vett, akkor a munkatársad vagy te kikülditek neki a csomagot.
  8. Kb. egy hét múlva automatikusan kap egy levelet egy másik termékről egy linkkel, ami a második termék értékesítési oldalára mutat, ahol azt megrendelheti.
  9. Ha a vásárló az első űrlapon bejelölte, hogy szeretne feliratkozni egy számára hasznos e-mail-sorozatra, akkor felkerül a hírlevéllistára is, és a beállítások szerint, néhány naponta automatikusan megkapja az előre időzített leveleket.

A rendszer lényege, hogy egyetlenegyszer sem kell belenyúlni kézzel (a fizikai termék csomagolását és kiküldését leszámítva), ami egyszerűbb, gyorsabb és költséghatékonyabb működtetést tesz lehetővé. 

Nézz meg egy példát folyamatábrán (kattints rá a nagyításhoz):

Így működik:

  1. A látogató megérkezik a logikusan felépített, jól átlátható weboldalra, ahol könnyen megtalálja, amire szüksége van.
  2. Kitölti a megrendelő űrlapot.
  3. A rendelés végösszegét kifizeti bank- vagy hitelkártyával.
  1. Megkapja e-mailben a visszaigazolást, és ha online terméket vett, akkor a letöltési linket és a számlát is.
  2. Ha pedig nem a kártyás fizetést választotta, hanem az átutalást, akkor kap egy e-mailt az automatikusan létrejött díjbekérővel. Ha a bankod az online számlázó által szolgáltatott autokassza bankjai között van (pl. szamlazz.hu: Budapest Bank, CIB, Magnet, K&H, OTP vagy UniCredit), akkor amint utalt az ügyfél, automatikusan létrejön a számla, és elküldésre kerül a levél az online termék letöltési linkjével együtt.
  1. Bekerül az egyik legprofibb marketing- és értékesítési szoftver (Sales Autopilot), kifejezetten a te cégedre szabott, egyedi rendszerébe.
  2. Kb. egy hét múlva automatikusan kap egy levelet egy másik termékről, egy linkkel, ami a második termék értékesítési oldalára mutat, ahol azt megrendelheti.
  3. Ha a vásárló az első űrlapon bejelölte, hogy szeretne feliratkozni egy számára hasznos e-mail-sorozatra, akkor felkerül a hírlevéllistára is, és a beállítások szerint, néhány naponta automatikusan megkapja az előre időzített leveleket.

A rendszer lényege, hogy egyetlenegyszer sem kell belenyúlni kézzel (a fizikai termék csomagolását és kiküldését leszámítva), ami egyszerűbb, gyorsabb és költséghatékonyabb működtetést tesz lehetővé.

Nézz meg egy példát folyamatábrán (koppints rá a nagyításhoz):

Miért dolgozz velem?

„Adrival egy álom dolgozni. Gyors, pontos, megérti, hogy mit kell csinálni, és tökéletesen megcsinálja. Az a fajta unikornis, akinél a (rettentően) szolid árak egyáltalán nem a szolgáltatás minőségét tükrözik. Bátran és szívesen ajánlom mindenkinek.” – Silvia Miller

2005 óta készítek weboldalakat és mindig arra törekedtem, hogy az okos megoldásokat és az esztétikát ötvözve, gyorsan és korrekt áron biztosítsak professzionális megjelenést az ügyfeleim számára. A cél, hogy a lehető legkevesebb emberi beavatkozással jöjjön létre a fennakadásmentes és gördülékeny látogató→vásárló konverzió. 

„Ha Ér Adriennt 3 szóval kellene jellemezni, akkor ezek lennének azok: megbízható, gyors és profi! Azt szeretem benne, hogy minden kérést pontosan megért, és éppen azt az eredményt hozza, amire vágytam mint megrendelő. Ráadásul igen sebesen, teljesen önállóan és profi minőségben. Nagyon köszönöm a segítséget Adri, remek érzés veled dolgozni!” – Soós Zoltán

  • A teljes mértékben egyénre szabott, könnyen átlátható, esztétikus és profi céges weboldal már önmagában is informatív, vevőcsalogató eszköz.
  • Ha pedig mindezt kiegészítjük egy célzottan, a te igényeid szerint összeállított automatizált értékesítési rendszerrel is, az azt jelenti, hogy plusz befektetett energia és új munkatársak felvétele nélkül is megsokszorozhatod a bevételeid.

“Végre egy készséges webes, akit el lehet érni!” – H. Péter

Szeretem a munkám, ezért az ügyfeleim szerint meglepően gyorsan és precízen dolgozom. Akkor is számíthatnak rám, ha már átadtam az elkészült céges weboldalt, vagy felépítettem a személyre szabott automatikus értékesítési rendszert.

Kérdés, kérés esetén elérhető vagyok, ha pedig valamelyik ügyfelem elakadt, örömmel segítek neki megtalálni a megfelelő megoldást már aznap, akár néhány órán belül, és igen, ha sürgős, akkor hétvégén is. 

„Nagyon szeretek Adriennel dolgozni, mert valóban törődik velünk, az ügyfeleivel. Mindig elérhető, és hihetetlenül gyorsan végzi a munkáját. Tudom, hogy számíthatok rá, és nem kell aggódnom a munkája felől, hihetetlenül gyorsan, pontosan dolgozik, és korrekt, megfizethető áron.” – Kiss Enikő, Vegan Health Kft.

Korszerű, esztétikus, felhasználóbarát és megfizethető weboldalt szeretnél, amellyel nem veszítesz el több látogatót, és végre megvalósíthatod az automatizált ügyfélgondozást? 

Néhány korábbi munkám:

Az automatizált értékesítési rendszerrel kialakított
weboldalcsomag tartalma:

  • WordPress alap, ami számodra is leegyszerűsíti a kezelést, tartalommódosítást
  • Profi, esztétikus megjelenés 
  • Alapszintű keresőoptimalizálás
  • Kapcsolat oldal kapcsolatfelvételi űrlappal és szükség esetén térképpel
  • Értékesítési funkció egy teljes körű marketing-automatizálási szoftver ingyenes verziója segítségével*. Tehát a weboldalra kattintástól, a vásárlással kapcsolatos összes lépésen át, a fizetésig, illetve a számla kiállításáig minden automatizáltan zajlik (kivéve a csomagolást és kiküldést fizikai termék esetén).
  • Az utánkövetés és a hírlevélküldés is ezen a rendszeren keresztül történik.
  • A rendszerben benne van a szamlazz.hu vagy a Billingo bekötése, és az általad választott fizetési mód beállítása is, de ezeknek az esetleges költségeit a csomag díja nem tartalmazza (például OTP Simple). 
  • Extrák:
    • Google Analytics bekötés
    • Security (biztonsági szoftver) ingyenes, alap verzió

+ Segítség a tárhely/domain kiválasztásában, megrendelésében (ezek éves díja nincs benne az árban). 

+ Útmutató a rendszer használatáról

+ Folyamatos elérhetőség a weboldal átadása után is, kérdés, kérés, elakadás esetén.

*A Sales Autopilot ingyenes próbaverziója, ami időben nem korlátozott, működésben igen. Itt találod a részleteket. Bármikor fizetőssé teheted a fiókod, ami lehetővé teszi a növekedést. Az előfizetési díjakról itt tudsz tájékozódni.

Ezt a csomagot egy “utcáról beeső” érdeklődőnek
550 000 Ft-ért szoktam kiajánlani.
Neked odaadom sokkal kevessebbért:

A fenti csomag ára neked most csak:
400 000 Ft
(alanyi adómentes)

Érdekel az ajánlat? Vagy kérdeznél?
Küldj nekem üzenetet!

Ha nem kell ez a puccos csomag,
csak egy egyszerű céges weboldal, akkor is írj!